Information om Hugo 1

1. Vad gör dig riktigt glad? 
Min familj, vänlighet, musik, empati, kärlek, ärlighet, omtanke
 
2. Vad gör dig ledsen och arg? 
Djurplågeri, människomisshandel, krig, lögner, orättvisor, inskränkthet, fördomar intolerans, rasism & nazism, mobbing!
 
3. Hur hanterar du sorg?
Svår fråga, antingen försöker jag prata med vänner som jag vet kan lyssna & förstå, skriver av mig på facebook om det eller delar något som anspelar på hur jag känner eller mår, eller så sätter jag igång lite musik, som kan få mig att tänka på annat en stund, vad det är för slags musik beror ju vad det är för slags sorg och på hur jag mår. om det är något annat jag är ledsen för eller mår dåligt av så att säga
 
 
4. Vad har skadat dig mest i livet?
Tiden på Solängsskolan tror jag, hade en djup depression under den tiden som tyvärr ledde till att jag blev mobbare, idag tar jag starkt avstånd från mobbing, men jag tror att det gjorde mig starkare också,andra saker som har skadat mig är lögner & svek!
 
5. Vad i livet har gett dig mest glädje?
Min barndom hade både ljusa & mörka sidor, så det är lite svårt att säga att det är det som har gett mig mest glädje, så vad har gett mig mest glädje, hmm det är jävligt svårt att svara på men jag tror jag måste säga mina två senaste förhållanden isåfall även om de också slutade olyckligt....
 
6. Vilka känslor tänker du på när jag säger musik?
Massor, metal har ett så extremt jävla stort spektrum av sånt, precis som med punk faktiskt....
 
7. Känslig eller känslosam?
Både och.
 
8. Hur ofta gråter du?
Oj det det känns som det var så längesedan jag grät att det är svårt att säga hur ofta jag gråter trots att jag kanske borde gråta oftare, men det är svårt att tvinga fram tårarna....
 
9. Visar du mer än vad du känner, eller känner du mer än vad du visar?
Det beror nog på, hur jag mår, vem eller vilka jag är med eller om jag är ensam osv...
 
10. Blir du lätt irriterad?
Mjo tyvärr har jag nog en liten tendens att bli det ibland....

Kommentarer:

1 Sanna :

skriven

Vilken intressant läsning! =) Kram

Svar: Tack så mycket! <3 kram
Hugo

Kommentera här: