Her

Det här är en ganska skruvad men fin romantisk film som handlar om en man som har ett förhållande med sitt operativsystem som har en kvinnlig röst och som tar sig namnet Samantha. Allt han behöver göra framför datorn fixar hon som att skicka email osv, de utbyter tankar och känslor och de har till och med sex med varandra vilket är det som gör att jag tycker att den är lite skruvad men den är som ändå känslomässigt väldigt fin och det finns saker i filmen som gjorde att jag genast började tänka på det som Sammy och jag hade och som osvikligt fick mig att önska att hon var hos mig, jag älskar och saknar fortfarande Sammy och jag tror att hon hade gillat den här filmen.det finns allt som kärlek bör innehålla i den här filmen som omtanke, kärlek, oro, saknad etc etc
 
På skalan 0 - 7 där  7 är högst ger jag filmen en 6a
 
 
 

Kommentera här: