Firewalker

Jag har sett en film med Chuck Norris, en skådespelare som jag annars gillar, som i hans roll Walker Texas Ranger. Men i den här filmen som heter Firewalker blev jag besviken även om man också i den här filmen 
får se prov på hans kampsportskunskaper så känns det ändå somblib hans roll är en smula (ursäkta uttrycket) efterbliven, logiken som han visar prov på i Walker Texas Ranger serien känns väldigt långt borta i den här rollen där han spelar en äventyrare som tillsammans med en kompis försöker hitta en indianskatt med hjälp av en kvinna som anlitar dem, men jag får trots vissa situationer aldrig känslan av att det är klippt att det inte blir mer dramatiskt och farligt än vad det är. Mer än så här tänker jag inte säga, utan jag låter större fans av Chuck Norris och Louis Gosset Jr, skapa sig en en egen uppfattning om de väljer att se filmen eller har sett den, av mig får den iallafall
inte mer än 2P av 7.
 
 
 

Kommentera här: