7 Vinterbilder 2012 - 2013

Min kamera har inte legat på lat sidan den här vintern heller.
Det har varit jättekul att fotografera med min Nikon som jag fick i
35års present och att testa lite nya saker och sätt att fotografera på,
som när jag hoppade över bjälkar & kröp under en brygga för att
kunna fotografera istappar på bästa sätt, jag vet att två av bilderna
är från samma ställe och kanske påminner lite om varandra men
jag hade lite svårt att välja mellan dem, jag funderade ett tag på att
ersätta den med en bild på en stenig strand som jag tog i Blekinge
när jag var där nu i helgen men jag kanske kan spara det fotot till
någon annan gång eller någon annan kategori eller tillfälle.
Lämna gärna en kommentar om bilderna, tala om för mig om
ni hittar någon favorit bland dem men tänk på att de är
copyright skyddade!
 
 

Kommentarer:

1 Birgitta Magdic:

skriven

Jag gillar dina vinterbilder! Tycker själv att det är kul med foton, men är inget proffs, bara en glad amatör. Gillar att försöka hitta bra motiv i naturen, för naturen är tacksamt att fota. Snygga bilder!

2 Hugo:

skriven

Tack så mycket för den fina kommentaren Birgitta! Hittade du någon favorit? (bara nyfiken!)
Jag har varit intresserad av foto sedan i slutet av tonåren någongång så jag har fått en del träning genom åren plus att digitalbild ingick i en konstutbildning som jag gick på i en skola som heter Unikum (den tillhör Österlen folkhögskola). Jag avslutade den 3åriga kursen förra sommaren!

3 Sanna:

skriven

Snygga bilder! De jag gillade bäst var 2:a bilden uppifrån och dem 3 sista ;). Kram

4 Hugo:

skriven

Tusen varma tack för den fina kommentaren Sanna! =)Jätte kul att du hittade några favoriter så att man får lite hum om vad man kanske hade kunnat göra bättre! Själv är det nog egentligen bara 3 bilder som jag blev riktigt nöjd med...

Kommentera här: