Shiva

Shiva är min 9år gamla hankatt.
Jag fick honom av en person som betyder livets mening för mig,
vilket Shiva naturligtvis också gör.
Sedan i tisdags förra veckan har han tyvärr spytt 1 - 2 ggr om dagen
så idag tog jag honom till veterinär. Han kollade Shivas mun, ögon, öra,
hjärta, lungor, tog tempen, kände och klämde på katten och gav honom t
vå sprutor, och ett recept på medicin som jag ska ge genom i 7 dagar
och jag hoppas verkligen att det hjälper!
Shiva var dock inte uttorkad som jag och andra var rädd för och han
uppträde också mycket bra på hos läkaren förutom att han nog hellre
hade velat stanna i sin kattbur än hamna på undersökningsbordet.
Shiva är en fighter så jag hoppas verkligen att medicinen hjälper!

 
Shiva the upnosed diva
Nu ska jag nita dig husse
 
Que?????
Carlien