Fulltofta

Igår åkte min klass & hela skolan till Fulltofta som är
ett naturområde i Hörby trakten. Jag var lite besviken
över att det inte blev en Österlen runda som det hade
talats eller ryktats om först, då hade jag kanske hunnit
och fotografera mer än jag gjorde på det här stället
som ändå hade sin charm. Det vi fick göra när vi kom dit
var att simulera olycksfall & lära oss hur vi skulle ta hand
om dem och det andra var att vi skulle göra upp eld och göra
kolkritor. Vid alla uppgifter var indelade i grupper med folk
från alla möjliga klasser. Det var kul och jag tycker att vi fungerade
bra ihop.



En bild från ett museum som fanns i Fulltofta, ja det
blev några bilder på den här vatten grejen eftersom
jag gillar att försöka fotografera saker nära eller under
vattnet, dessutom gillar jag att det blev en del olika färger
av den här saken. Den här bilden kallar jag bubble colors




Dem här bilden kallar jag bubble gold



Bubble reflection



Mona bakom ett slags draperi i museet



Motorcyklar som jag tyckte var fina, speciellt den i mitten!



Skogsväg på väg från Fulltofta, tagen genom bussfönstret.

Kommentera här: