Isabella på kärt återbesök!

Igår skrev Isabella som har hoppat av Unikum att hon
och hennes mor skulle på en liten roadtrip, destinationen
var hemlig men jag gissade och undrade om det möjligtvis
kunde vara så att hon skulle hälsa på oss i skolan och att
jag hoppades att hon kom på besök igen för att jag saknade henne.

Jag gissade rätt! När jag satt och jobbade med mitt projekt
hörde jag hennes röst, vred på huvudet och rusade ut för
att krama henne och hälsa! Det var verkligen kul och trevligt
att träffa henne igen. Hon var en superskön vän i plugget
och vi snackade ofta och det finns mycket jag saknar,
som hennes och Oscars skojande och skratt vilket det
blev en del av nu. Vi kunde snacka om allt och det kändes bra!

Vi hade vår egen lilla rökhörna där vi satt på rasterna och
det är också något jag saknar med henne, vi var nästan
där idag..det stod några andra ivägen så vi kunde inte riktigt
sitta där vi brukade, det blir förhoppningsvis fler tillfällen
för jag hoppas att hon kommer på besök fler gånger!


Kommentera här: