GRATTIS UNIKUM 10ÅR!!!

Igår fyllde konstskolan Unikum där jag går 10år.
Det var en jätte trevlig dag med god mat, och trevligt folk
även om jag kanske inte snackade så mycket med alla var
det kul och trevligt att se vilka som hade gått där. Vi hade också
en liten workshop där vi målade gemensamt på stora papper som
låg över borden, man fick inte måla över andras verk och det var
jätte kul! Jag skrev Sevas Tra med stora bokstäver på ett av papprena
och sedan klippte jag ut det och satte det vid min plats, Rami och Anna
gjorde en kul grej med Hansi Hinterseer som jag sedan lade mig i och
klippte ut också. När jag kom hem senare mådde jag inte så bra men
det hade gått över till idag.


Gaia och Thomas hade kul



Mona hade kul



Sanna och Gaia


En söt och glad liten hund som dök upp efter gruppfotot


Eva, grundaren av vår kära skola



En oerhört god Cheescake som de på internatet hade bakat



Jordgubbskiwi tårtan var inte heller så dum


En annan tårta som inte heller var så dum, också en bov i matdramat.



Sanna blir intervjuad


Sanna var jätte snyggt klädd

Kommentera här: