Pressvisning i Östra Vemmerlöv

Igår hade jag och min klass pressvisning inför vår vernissage på torsdag. Utställningen varar fram till den 8:e maj.

När vi kom dit blev vi bjudna på en macka och en bulle sedan fick de som ville ta en promenad.
Jag gick med Isabella och vi hittade en trevlig mölla. Jag frågade en man som bodde i ett hus om vi
fick gå upp och se på den och det fick vi, när vi hade kommit upp kom mannen efter med en nycket och erbjöd oss att gå in i möllan också vilket vi tackade ja till. Isabella gick dock bara till första våningen men jag gick högst upp och öppnade en dörr. Det var en bjälke utanför som jag satte min fot på och så fotograferade jag utsikten och henne.

Pressvisningen tycker jag gick bra och var kul. Ok jag kanske tog lite stor plats, så det ska jag
försöka tänka på till nästa gång.
Nu kommer 3 foton som jag tog under min och Isabellas promenad.


Isabella nedanför möllan





Möllan i Östra Vemmerlöv




Fin och trevlig blomma som jag och Isabella fotograferade








Ikväll har jag varit hos Bengt och Huaying.
Jag följde med Bengt ut i samband med att
jag skulle hem, men plötsligt bara svartnade
det för ögonen och jag låg på marken, jag
fattar fan i helvete  inte vad som hände!!!Jag slog i ögonbrynet,
ena handen, bröstet och knät och jag behövde sätta mig
ner några gånger innan benen lät mig gå hem.
Det svider mest om fingertoppen och handen
men jag har plåstrat om det och ögonbrynet.

Kommentera här: