Tjena tjena

Hugo Lillheden heter jag, 33årig kille i Ystad som pluggar konst på konstskolan UNIKUM i Tomelilla.
Jag har många intressen, det främsta av det är nog att fotografera och jag fotograferar det som ger
mig inspiration. Andra intressen är att lyssna på musik och jag lyssnar då helst på metal i alla kategorier
men min musiksmak är ganska bred så ibland blir det lite annan musik som har i något nostalgiskt minne
men också ganska ny musik som T ex Lady gaga (eller var det Lady Hagga?), nå henne började jag lyssna
på efter att min vän Sanna spelade hennes låtat vecka in och vecka trots att jag led väldigt mycket men det slutade med att jag köpte hennes skiva...annars är mina favoritartister:

Marilyn Manson
Alice Cooper
Cradle Of Filth
Deathstars
Iron Maiden
Finntroll
Metallica
Soulfly


Ja det finns många andra som jag lyssnar på, men över till mina andra intressen igen.
Långa promenader är inte fel, umgås med vänner och festa, lösa korsord, läsa och skriva
poesi (nu var det dock längesedan jag skrev något men men), äh jag tror det räcker med
den här presentationen av vem jag är...

 

 

 

Kommentera här: