Har änglarna inte hört talas om mjällshampo?

Det har kommit fruktansvärt mycket snö sedan igår, det är som all förra vinterns snö bestämde sig för att komma på ett dygn och det snöar fortfarande men det har tack o lov varit några uppehåll, men jag börjar undra om änglarna
inte har hört talas om mjällshampo och om de har drabbats av någon konstig mjällepidemi! Det är inte väder för att gå ut och fota nu, men några bilder har jag iallafall tagit, får se när jag kan publicera dem för jag har en del andra foton att fixa med också har jag en del annat att göra, senare idag ska jag tvätta och eventuellt kommer en polare
till mig på några öl ikväll om han inte har blivit insnöad i Köpingebro, får nog se om jag kan kolla hur det blir.












Lustigt men typiskt...när man talar om trollet ringer det och säger
att han inte kan komma  ikväll, men det är lugnt, jag förstår honom!

Jag har varit på loppis idag. Det blev en Magnus Uggla skiva och två slipsar.
Allt för 30kr!



Detta är mina 18 slipsar, den blå nederst är en av dem jag köpte idag,
den andra slipsen som är röd ligger mellan den svartvitrandiga och
den vita slipsen.

Kommentera här: