Sprak och fruset spindelnät

Idag när jag skulle till stationen (jag hade försovit mig och skulle dessutom ladda mig jojokort) så var det så kallt att det slog gnistor om tågetsledningar! Det var fint att se och jag bestämde mig för att försöka fånga fenomenet på foto, men stressad som jag var för att hinna med bussen hann jag inte ställa in kameran eller koncentrera mig tillräckligt bra och samtidigt försöka fånga tågets rörelse.
Det blev en bild iallafall som jag tyvärr kände mig tvungen att beskära för att gnistan skulle framträda bättre.



I skolan strax innan vi slutade tog jag en runda runt skolan och fotograferade lite mer rimmfrost. Tyvärr kände jag mig lite stressad nu med eftersom jag hade min ena väska nere i klassrummet
och ville hinna hämta den innan de andra gick på lunch. Några bilder blev jag ändå nöjd med och min egen favorit är det frusna spindelnätet!























Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Det är jättefint med rimfrost! Det var det lite här i Bunkeflostrand med men det verkar vara lite mer i Tomelilla. Kram

Kommentera här: