Snöbollsträd

Jag har varit hemma från skolan idag också.
Igår kväll och natten till idag kom det något oheligt med mer snö och jag tyckte
inte ens att det var lönt att gå ner till stationen eftersom jag kände på mig att det
skulle vara inställda tåg eller fruktansvärda förseningar, så jag ringde till skolan
och snackade med en ur personalen. Hon förstod mig.

Jag har dock inte gjort så himla mycket idag, det har varit för kallt för att orka och
göra något ute även om jag var ute litegrann
jag tog iallafall några foton och så har julprylarna kommit fram.






Uppdatering av hur fönstret såg ut i morse.





Isbit som stack fram ur snön mot fönstret




Har snöbollar börjat växa på träd???





Ett till snöbollsträd !?!?





Bäst att ta det isigt här...




Fast jag har sett värre istappar än dessa!

Kommentera här: