Julfest

Igår var det julfest på skolan. Först hade det varit julmat och den trodde jag att jag skulle sprängas av...fast det var nog för att jag åt för mycket....törstig blev jag iallafall och jag lyckades få i mig två tallrika risgrynsgröt senare. Det enda som var skumt och nytt för i år var att det var bords placering
vid julgröts ätandet, så vi hamnade bland lite andra folk än dem från vår klass men det var trevligt och så var det ett litet musikquiz medan vi åt gröten, efter den gick vi till biblioteket för att lyssna och dansa till folkmusik klassen. Jag kunde dock inte stanna särskilt länge på den här julfesten eftersom jag skulle få skjuts av Hasane, det blev en spännande och häftig färd eftersom sikten var ganska dålig pga snöfall men jag kom hem lugnt och säkert iallafall.





Der smaskicher risgrynsgröt mit saftsausen und jordgubbenich




Buuuuuhhäähhh Hugo bländade mig med blixten!
Varför hade han ingen blixvarning för???




Nils Anna




Mona i jättevacker frisyr gjord av Emma

Kommentarer:

1 Kloker:

skriven

Vi tomtar på unikum hade kul på festen

Sehr shönnen photos!

Mvh Nils-Anna

2 Sanna:

skriven

Najsiga bilder! =) Ni verkar ha haft en trevlig julfest! =) Kram

Kommentera här: