The dead outside

Den här filmen som heter The dead outside var också en del av ett botten napp för mig, 
Visst storyn är intressant och fångar men tyvärr kändes den lite för långsam för själva genren.
 
En epidemi har brutit ut i Storbritannien och människor förvandlas och blir en gnutta våldsamma.
En snubbe som flyr sitt förflutna söker sin tillflykt på en gård där det bor en tjej, hon är ganska
aggressiv av sig i början men han får iallafall stanna och de hjälper varandra mot de våldsamma
som lyckas ta sig till gården. Efter ett tag kommer en kvinna som inte är smittad av farsoten 
men hon har heller inte direkt goda avsikter, slutet på filmen tyckte jag var konstigt och jag 
förstod det inte alls, men ska inte gå in för mycket på det. 
 
Något som jag tyckte var lite intressant på något sätt var deras likgiltighet mot de sjuka personerna
när de kallade dem för den.
 
Mitt betyg för filmen blir 2P av 7
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: