Yxkastning & Pilbågsskytte

Idag åkte jag till Österlen folkhögskola för att se om jag kunde få tag i en snubbe för att prata med honom om en lista med metal skivor som han har till försäljning eftersom jag är intresserad av att köpa några.

Jag fick inte tag i honom men jag ska maila honom nu ikväll och se om han svarar.

Jag stannade ett tag iallafall och hade det trevligt, lyssnade på en föreläsning om arbetares rättigheter och på några från Afrika linjen som berättade om sin resa som de hade gjort till Afrika och det projektet de hade genomfört också. 

Efter det blev jag bjuden att testa Yxkastning och pilbågsskytte. Det fanns några andra aktiviteter så men det jag fastnade för var det nämnda, det var as skoj även om det inte gick lika bra att kasta yxa som det gick att skjuta.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Vad nice du kom till skolan och hälsade på! =D. Synd bara att jag inte var där! =(. Var hos tandläkaren nere i Skanör. Kram

Kommentera här: