Projekt Porträtt Marilyn Manson

Mittt sjunde offer till pennans gudomlighet blev Marilyn Manson.

Marilyn Manson, en av mina favorit musiker tillsammans med Alice Cooper,

Cradle, Of Filth,  Deathstars, Pain, och Europe. Fotot som jag ritade av hittade jag på internet

när vi hade digitalbild och skulle leta porträtt som vi skulle försöka härma. Jag tyckte att det

den här bilden jag hittade var speciell, och jag gillade verkligen skuggorna och stilen, samt

var det något som fick mig att fastna för det faktum att han har en ros i munnen.

När det kommer till porträttet som jag gjorde av bilden tycker jag att det nog blev ett av

mina bästa även om jag är lite besviken på hur jag fick till håret, jag tror att det hade kunnat

bli snyggt om det såg så täckande ut som på bilden, kanske hade det rimmat lite bättre med

hur kostymen som har på sig är, men jag vet inte..allt kan ju inte alltid bli som man vill ha

det och man kanske inte ska jämföra en bild med ett blyertsporträtt, men jag jag kan inte

låta bli att fantisera om hur det hade blivit om håret hade blivit täckande, det var i alla fall

en hår test som inte heller riktigt hamnade där den skulle men som sagt helt klart nog ett

av mina bästa porträtt hittills!



 








Tyvärr har det hänt en sak också...min kamera är död.
Den startar inte och jag vet inte vad som är fel, jag hoppas
bara att mitt fotoprojekt inte blir drabbat utan att jag kan få
låna en kamera av någon...BECAUSE I REALLY NEED ONE!!!!!!!!!
Jag vet inte om jag kan få min kamera eller hur mycket det kommer

 

 


att kosta men jag ska fråga.

Kommentarer:

1 Sanna Cronsioe:

skriven

SNYGGT! =)

Kommentera här: