Screentryck äntligen klart!


Vesslan i vårt klassrum




För en tid sedan hade vi besök av en Vessla i klassrummet. När vi såg den kutade jag in det klassrummet där jag
har min plats, slet fram min kamera och lyckades plåta vesslan två gånger trots protester om att jag skrämde den, men vi öppnade en dörr sedan så att den kunde pila iväg som just det som den var..en Vessla.
sedan blev det att jag gjorde lite olika verk med den som trakasserande inspiration, det blev en torrpastellmålning, en relief och idag blev jag klar med ett screentryck som jag inte blev klar med förra gången vi tryckte. Då hann jag bara trycka en bild av vesslan på ett svart tyg och en del av den på ett vitt tyg, idag gjorde vi det sista, dvs magen och morrhåren, fast egentligen var det hon som tryckte med oss som gjorde mest, resultatet blev bra!




Detta är en bit av det första trycket!





En bit av det som blev klart idag




Här är mina tryck tillsammans! Jag tror att jag ska göra örngott av dem!


Just nu snöar det något kopiöst!!!

Kommentera här: