Frågor & Svar

1: Finns det en kille eller tjej i ditt liv?
Det beror på hur man ser det, eftersom det finns personer i mitt liv som jag känner ett väldigt starkt band till som jag bryr mig om, vet att jag inte kan glömma och älskar!
 
2: Tänk på den senaste personen som gjorde dig illa, förlät du den? 
Sist jag blev sårad var i torsdags, jag ska ej gå in på detaljer men vi har pratat ut!
 
3: Vad vill du verkligen göra just nu? 
Lyssna på musik, ta det lugnt och omfamna & mysa med en person
 
4. Är du rädd för att bli kär?  
Eftersom jag alltid har rädslan att bli sårad ja, även om jag försöker inleda något nytt
 
5. Har du någonsin sovit på en soffa med någon? 
Som singel sover jag alltid på soffan eftersom sängen känns för ensam att sova i...soffan är mer naturlig ensamhet.
 
6. Vad har du för bakgrund på din mobil? 
Etiketten på en flaska Motörhead whiskey
 
7. Nämn de senaste fyra sängarna du har suttit på? 
Bara en,min egen
 
8.  Vem var den senaste personen vars nummer du lade till i dina kontaktlista? 
Therese 
 
9. Vad gör mest ont, fysisk eller känslomässig smärta? 
Känslomässig smärta! 
 
10. När pratade du senast med personen du kysste sist? 
Nämner inga namn men en person jag träffade i somras pratade jag med dagen efter, 
sedan blockade jag henne
 
11. Om du visste att du hade hittat rätt person, skulle du då gifta dig idag? 
Nej, jag hade väntat några år. 
 
12. Har du något citat som du lever efter? 
Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Döm inte någon efter efter dess utseende
Om man går runt och är rädd för allting har man inget liv (jag är t ex bara rädd för kärleken (att bli sårad i den), men jag är inte rädd för mörkret, spindlar eller orman)
 
13. Om du tänker på den senaste personen du kysste, har du någonsin kysst hnne på en soffa? 
Nej det var i sängen
 
14. Har du någonsin haft en känsla av att något hemskt skulle hända och sedan inträffade det? 
Nix...eller jo i och med min kärkeksrädsla...
 
15.  Har du en vän av det motsatta könet du kan prata med? 
Ja faktiskt flera!
 
16. Har du någonsin gråtit över ett sms? 
Ja det har jag
 
17. Vart satt ditt senaste blåmärke? 
Minns ej
 
18. Senaste gången du verkligen ville hålla avstånd från någon?  
Läs lite högre uop...det är ju dock löst nu...
  
19. Vad är det första du gör på morgonarna?
Beror på om jag ska jobba eller ej, om jag jobbar är det att jag tar mig dit, jobbar lite och dricker kaffe, är jag hemma sover jag och brukar dricka kaffe när jag vaknar
 
20. För exakt ett år sedan, minns du vem du var intresserad av? 
Mitt ex
 
21. Är du vän med de vänner du hade för två år sedan? 
Vissa vänner var bara ett kort kapitel i mitt liv, men de flesta är jag fortfarande vän med
 
22. Har du någonsin somnat i någons famn?
Tror man kan säga att jag gjorde det i somras på två vänner gemensamma 30års fest eftersom jag däckade pga värmen & alkohol  hahaha
 
23. Betyder sex kärlek?
Kanske,både ja & nej det är ett sätt att visa att man tycker om varandra, sedan kan det väl bero från par till par, om man har det första gången man träffas eller inte, själv älskar jag sex, att få känna den formen av närhet & ömhet, eftersom det är ett fint sätt att visa att man älskar någon, jämsides med respekt, kyssar/pussar & kramar. 

Kommentarer:

1 annelie:

skriven

trevlig att läsa..kram på dig min vän :D

Svar: Tack så mycket min vän! :) kram
Hugo

2 Sanna :

skriven

Vilken nice läsning! :D Kram

Svar: Tack så Mycket Sanna :) kram
Hugo

Kommentera här: