Om detta är slutet Shiva tack för allt!

Ett tag trodde jag att Shiva blev bättre..han åt och spydde inte så mycket, men vad jag inte visste var något som jag borde ha accepterat tidigare. Han åt som sagt men det var mindre & mindre och nu äter han knappt alls plus
att han har konstiga utslag i ansiktet & på kroppen. Från att ha varit en härlig stark och varm hjärtvärmare och tungviktare i ensamma stunder är han nu nästan fjäderlätt.
 
Ett tag hoppades jag att han skulle bli bättre om jag köpte annan mat till honom när jag fick pengar nästa gång,
ett tag trodde jag att anledningen till att han åt mindre & mindre var för att han var trött på maten och ville ha
något annat. Imorgon ska jag beställa en tid till veterinären för honom, det måste bli den här veckan och jag är
rädd att jag kommer att få ta farväl av katten som jag har fått dela så mycket med i 9år.
 
Jag känner på mig att det är rätt att måla en stor jävla fan på väggen den här gången för det är så mycket
som jag tror talar för att han inte kommer att kunna återhämta sig, så Shiva O M detta är slutet Tack varmt
för allt, Shiva min älskade vän.
 


 

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Naaaw, stackars Shiva!

2 Anonym:

skriven

Ja jag har funderat på det här ett tag nu och jag är för deppig för att orka vara online så mycket, men om jag måste låta honom somna så är det bäst för honom, det känns som att jag är skyldig honom det!

Kommentera här: