Projekt Porträtt Ozzy Osbourne

Mitt tolfte offer för projektet att teckna porträtt blev Ozzy Osbourne, eller John Michael Osbourne som han egentligen heter, är en artist som jag gillar, både inom gruppenBlack Sabbath och som soloartist! Själva porträttet blev jag väldigt nöjd med, jag tog enbild som jag tyckte såg spännande och rolig ut att göra samtidigt som jag ville hedra honompå något sätt genom att göra det här porträttet. Till porträttet lade jag till texten till Black Sabbaths låt ”Paranoid” som är min favoritlåt med den gruppen. Porträttet kändes stundtalssvårt att göra speciellt efter att jag kom tillbaka från lovet, jag vet inte men det kändes kanskesom att jag hade tappat något på något sätt eftersom jag inte hade haft så mycket tid att tecknaunder lovet, jag vet som sagt inte men huvudsaken är att jag blev väldigt nöjd med porträttet!

Kommentera här: