Återbesök 1

Idag bestämde jag mig för att åka till Tomelilla och hälsa på.
Sugey hade tipsat om att det skulle spelas brännboll och jag
sa att jag fick se om jag kunde, och vid 2 tiden idag åkte jag.
Först gick jag ner i unikum lokalerna och hälsade på dem som var
där + lärarna sedan gick jag vidare och såga vilka som var i de
andra lokalerna. Brännbollen var jag givetvis med på och det var
kul även om mitt lag torskade. Efter brännboll och kubb
som spelades samtidigt spelades det fotboll och boule men
det avstod jag ifrån. Efter detta var det dags för grillning.
Jag frågade vad en korv skulle kosta men de bjöd på det.
Det var super duper kul och trevligt att träffa alla amigos & amigas
igen och jag kommer absolut att komma tillbaka fler gånger
Absolut Unikumare...för en gång unikumare alltid unikumare!


 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: