Väskan...eller väskorna

Förra terminen fick jag ytterligare en idé till en väska.

Eva tyckte dock att jag skulle prova att isåfall göra en väska

på ett annat sätt så att det inte blev en masstillverkning av väskor,

vilket jag nappade på, alltid kul att prova ett annat sätt att göra en

väska på, dessutom hoppades och hoppas jag att den här väskan är

mer hållbar än de andra två väskorna som jag har tovat!

Till den här väskan köpte jag också två tygmärken som jag skulle

sy på, dessutom slaktade jag en jacka som redan var lite trasig i ena ärmen

och tog tygmärken från den som jag sydde på väskan istället. Jag gjorde

också en Yin Yang symbol, den svarta sidan av läder och den vita av

ett annat tygmaterial som jag sydde på, plus att jag gjorde det astronomiska

tecknet för kräfta..eftersom jag är kräfta ville jag ha tecknet för det på väskan

också. Det hamnade tillsammans med 3 Marilyn Manson tygmärken, medan

Yin Yang symbolen fick lite blandade kompisar i form av b la Che Guevara,

ett antinazistiskt märke och en punk grej. Jag blev mycket nöjd med resultatet

även om jag också önskade att jag kunde ha teknik nog att sy på en dragkedja också.



Väska sida 1


Väska sidan 2


Jag har tovat två andra väskor...men jag har de nog inte tillgängliga på bild nu
och jag vet inte om jag vill visa dem..speciellt inte den första väskan som jag
har gjort eftersom den är mer sliten än den andra...jag får se hur det blir ikväll.

Kommentera här: