Män som hatar kvinnor




Jag har precis sett filmen Män som hatar kvinnor, eller ja jag har sett den
en gång innan men det är först nu som jag skriver om den.

Handlingsmässigt är den mycket spännande, berörande och våldsam
och en del  av våldet känns berättigat, eftersom man får sympatiska och empatiska
känslor för saker som händer och har hänt, jag säger nog inte så mycket mer om filmen
men jag ser framemot de andra två filmerna varav jag tror att jag har sett en och en halv
eller missat en av dem, jag minns inte just nu men jag har iallafall också bara läst
den första boken också, och jag sugen på att läsa de 2 andra också.


Jag tycker att den här filmen är en av de bästa svenska filmer som har gjorts
det är en sådan film som jag kan se om och om och om igen, och i betyg
ger jag den 7P av 7 möjliga

Kommentera här: