Tårta och vinterbilder

Jag har nog inte så mycket att berätt egentligen, men jag tänkte låta bilderna tala om det mesta.
Morsan fyller 60år nu i Januari och vi firade henne i förväg. Oscar och Anna gjorde en jättegod middag och Anna gjorde dessutom en über syper god chokladtårta som jag tänkte låta inleda den här fotokavalkaden med:









Istappsgaller. Fotot togs hos mormor


Bär i kylan.



Den här fick det simpla namnet färgad is...och det finns en till.



Färgad is del II..undrar vad färgen beror på!






Den här isbiten tyckte jag såg ut som ett bröst...men det kanske
bara är min fantasi? Jag kallar bilden för Isbröst.
säg gärna vad du tycker att det ser ut som!


Denna konstiga isform har fått en väldigt kort titel, den heter M


Barr i kylig närbild.


Ytterligare ett foto som jag tog hos mormor.


Vaken i vitt, skönt att se lite rörelse i stillhet.


Magiskt ställe...jag tyckte att det såg magiskt ut.


Detta var en iskall solnedgång.. och den får avsluta den
här fotokavalkaden för den här gången men vintern är
ju inte slut än så det kanske kommer fler bilder någon annangång.

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Fina bilder som vanligt! =)

Ja det har du helt rätt i, jag tycker också den isbiten ser ut som ett bröst, haha. Kram

2 Anonym:

skriven

Superfina bilder... skika lite tårta till mig:D Tycker bilden vid namn M ser ut som en treudd. Eller så är det smygreklam för McDonalds. Kram från Nils Anna

3 Hugo Lillheden:

skriven

Tack så mycket Sanna och Nils Anna!

Det du säger om treudd är också en bra och

fin association! Tyvärr är dock tårtan slut sedan länge! Kram

Kommentera här: