Unikums vernissage i Östra Vemmerlöv

Idag hade alltså jag och min klass vernissage i Östra Vemmerlöv.
Jag vet väl inte så mycket att säga om den, men den var kul, trevlig
och intressant! Mina föräldrar kom inte pga lite strul men en lärare som
jag hade i högstadiet kom med sin fru och det var trevligt! Jag tog nog
dock inte så många foton, varför vet jag inte, men jag ger er ett litet
axplock på några av fotona som jag tog, ett av dem tog dock Sanna med
min kamera även om det står Hugo på bilden, så är det bara för att den är min.
Jag skriver undertill vilken bild det är.


The Black & Red team, helt oplanerat, att vi skulle ha samma
färg på kläderna, iallafall när det gällde mig och Isabella,
men ju fler desto bättre och roligare! Sanna tog den här bilden
med min kamera!




Isabella i min hatt. Bilden tog jag själv.


Scilla.


Det var som sagt en mycket trevlig och intressant dag med
många trevliga möten med människor. Kul att mina förra klasskompisar
Sanna och Martin var där också! Jag snackade nog med en del och jag
antar att jag ibland kanske hade ett överfånigt leende på läpparna
lite ofta, men det var så vackert väder så det kanske bidrog..?
Eller så var det något annat, det är väl inte direkt bra eller fint
att skryta, men jag känner att jag måste. Innan det hade gått
en timme av vernissagen hade jag sålt för ett lakan och strax
innan vi åkte tillbaka till plugget tror jag att jag hade sålt för
2300kr (om jag har räknat rätt), vilket är bättre än första gången!
Det sista jag sålde var *Trumvirvel trumvirvel trumvirvel*


J O R D G L O B E N !!!!




Tänkte göra ett litet tillägg i min blogg och publicera ett foto
på en jätte härlig hund som heter Nova och som ägs av min klasskompis Gaia

Nova

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Tack för kommentaren!

Ja, visst var det trevligt? :D Jag saknar dig också! Kram

Kommentera här: