Loppis och lite av min konst...

Har egentligen inte så mycket att säga om idag mer än att jag fyndade skivor på loppis idag

Matrix
Mikael Wiehe - 30sånger
Björn Afzelius Bästa vol 1 och 2
Hoola Bandoola band - Ingenting förändras av sig själv (samlingsalbum)
Sash - Trillenium
The Rasmus - Dead letters
Mariah Carey - Emotions

sedan köpte jag också en tripple cd med Cornelis Vreewijk för 79kr.
smasken för en cd samlare som mig!

Kan ju passa på att visa lite av det jag har gjort i skolan också....
Flicka med pärlörhänge



Glaserade lerrosor



Tezcatlipoca - Mörkrets gud hos aztekerna



En av mina mappar i skolan som jag har dekorerat med en bild av
Marilyn Manson

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Fina bilder & grejer du har gjort! Kram

2 Sanna:

skriven

Tack för julkortet! Blev jätteglad! =)

Kommentera här: